Hulp voor slachtoffers in Cirebon

Hulp voor slachtoffers in Cirebon Indonesië

Vandaag heeft Damy Heezen, de ambassadeur van stichting voor Ons, een bezoekje gebracht aan de opvangplek in Cirebon. Deze plek is voor jonge slachtoffers van seksueel misbruik, verkrachting en/of seksuele kinderuitbuiting. Dit is een veilige plek na alle afschuwelijke dingen die ze hebben meegemaakt.

Stichting voor Ons is geld bij elkaar aan het collecteren om deze opvangplek te ondersteunen. Het gebouw heeft snel een opknap beurt nodig en er is geld nodig voor verzorging, hulpverlening en school.

Steun onze stichting met een gift of wordt jaarlijkse donateur