Nieuw huis voor slachtoffers

Hulp voor slachtoffers in Cirebon

Nieuw huis voor slachtoffers Ciribon

Damy Heezen de ambassadeur van stichting voor Ons heeft een bezoekje gebracht aan de opvangplek in Cirebon. Deze plek is voor jonge slachtoffers van seksueel misbruik, verkrachting en/of seksuele kinderuitbuiting. Dit is een veilige plek na alle afschuwelijke dingen die ze hebben meegemaakt.

Na een hevige regenbui was het oude huis onbewoonbaar geworden, maar de stichting had geen middelen om een andere woning te betrekken. Ze waren genoodzaakt om met zijn allen in de woning van de oprichtster te slapen.

Eindelijk een nieuwe plek voor de slachtoffers

Na veel werk van allerlei stichtingen is er genoeg geld om de huur voor een jaar te betalen. Na wat verf en tegelwerk kunnen de kinderen eindelijk weer naar een veilige thuis.

Wij hopen dat de medewerksters en kinderen nog lang kunnen genieten van hun veilige thuis. Heeft u na het zien van dit filmpje de behoefte om wat geld te sturen dan kunt u dit doen op deze pagina.