Nieuwe website

Vandaag is onze nieuwe website online

Stichting voor ons heeft de website in een nieuw jasje gestoken, omdat de oude website niet meer voldeed aan de nieuwste technieken van hedendaags. Wij hopen dat we onze bezoekers meer van dienst kunnen zijn en dat onze bereikbaarheid groter zal worden.

Wij zullen in nieuws de berichten van alle eerdere zaken en andere nieuwberichten posten, zodat u een mooi overzicht krijgt wat onze stichting heeft bereikt. Ons online donateur & giften systeem staat online, u kunt makkelijk met o.a. ideal een gift geven of jaarlijkse donateur worden. Want zonder onze donateurs, kunnen wij nooit zoveel bereiken. Daarvoor onze dank !

iDEAL

Je kunt jaarlijkse donateur worden of een gift geven

Mocht u aanbevelingen hebben of fouten zien, dan horen wij dat natuurlijk graag van u. U kunt dan mailen naar webmaster@stichtingvoorons.org